19.5.2009 14:07

Kahvitaukokeskustelua

Toimituspäällikkömme Heli toi aamun infotilaisuudesta mielenkiintoisia uutisia. Elintarviketeollisuusliiton tuoreen tutkimuksen mukaan kahvi saattaa suojata maksakirroosilta. Hurraa! Amerikkalaiset ja italialaiset tutkimukset ovat päätyneet samaan tulokseen: kohtuullinen kahvinjuonti (noin 2-5 mukia päivässä) pienentää riskiä sairastua alkoholin aiheuttamaan maksakirroosiin.

Irish Coffeen ystävänä mietin tietysti ensimmäisenä neutralisoiko kahvi alkoholin haittavaikutukset ja voiko terästettyä sumppia nyt juoda huoletta pannukaupalla? Kuulemma ei… Höh!

kahvi3

Anna

Posted by Anna

Tagit:

Jätä kommentti