Timmin mimmin tiukka jalkatreeni

Tänään on ollut kyllä aikamoinen kingi-päivä. Koko päivä on vaan ollut pyhässä yksinkertaisuudessaan niin mahtava, etten oikein edes vielä ihan ymmärrä mitä kaikkea on tullut sovittua! Mä tuun kertomaan uusista tuulista vähän myöhemmin jahka voin asiasta puhua. 🙂 Nyt on niin hyvä flow päällä, että ihan melkein pelottaa koska tämä loppuu 😀 No ei vaan, nautin kyllä tästä tunteesta ihan täysin rinnoin ja aion elää täällä pilvilinnoissa ihan just niin pitkään kun siltä tuntuu! Ja nyt täsmennän siis sen verran, että puhun työasioista tässä. 😀
Tänään tuli vedettyä myös ihan super-treenit! Enkä suinkaan tehnyt sitä yksin, vaan kollegani Tikis-valmentaja Tommi ”Jalosaur” Jalomäen kanssa. Mä lupasin vetää Tommille mun Tikis -valmennus Timmi mimmin jalkatreenit ja sen verran ansiokkaasti Tommi homman hoiti kotiin, että kyllähän hänet oli pakko kruunata treenin lopussa timmiksi mimmiksi 😀 Se on jännä kuinka sitä saikin tiristettyä itsestään ihan uusia ulottuvuuksia taas treenissä irti, kun oli kohtalaisen jämäkkä treenikaveri mukana! Ei siinä ainakaan huonommaksi tohtinut jäädä, joten kyllä Hussin likkakin painoi aivan päätyyn saakka! 😀
 

Tommin malli-esimerkki oikeaoppiseen kyykkyyn

 
 
 

 
Mä oon aina ollut enemmän yksin treenaaja. Jotenkin se on mulle semmoinen oman ajan ja paikan otto arjen keskellä, jolloin korvilla soi vaan omat playlistit. ”Sosiaali-punttia” en oikein ole koskaan jaksanut. Ja se mikä olikin ihan parasta Tommin kanssa treenaamisessa, kun kummatkin halusi tehdä kovan treenin niin ei kyllä paljoa tullut läyryttyä itse treenin aikana. Alkulämpässä ja loppujäähdyttelyssä kyllä turistiin senkin edestä ja silloin se on ihan kivaakin, mutta itse treenin aikana haluan keskittyä ihan vaan siihen tekemiseen.
Vedettiin siis suoraan mun suunnittelemasta ohjelmasta seuraavanlainen setti. Aikaa meillä meni itse treeniin 1h 15min.

  • Ennen treeniä lantion nostoja ja pakarasupistuksia oman kehonpainolla.
  • Kyykky smithissä 15×3 + Kyykkyhyppy, räjähtävä 20×3
  • Pakarapotku taljassa oikea jalka x20 + Askelkyykkyhyppy x16 + Pakarapotku taljassa vasen x20 + Askelkyykkyhyppy x16. Toista 3 kierrosta ilman taukoja.
  • SJMV 15×3 + Askelkyykkykävely (me tehtiin askelkyykkyjä kun oli sen verran paljon kanssa treenaajia salilla) 50×3
  • Reiden ojennus 15×3 + Reiden koukistus 15×3 + Pop squat -hyppelyt 30×3

 
 

Hussiki heilu tangon kanssa

 
 

 
Kaikki liikkeet tehtiin siis supersarjoina. Alkuun ja loppuun tehtiin 10 minuttia kävelyä juoksumatolla.
Tämä treeni on siis Timmin mimmin kakkosohjelmasta. Ja kyllähän se taisi Tommillakin vähän jossain tuntua, vaikka kyllä mä silti taisin meistä kahdesta se heikompi lenkki olla 😀 Hyvä treeni kyllä kaikkinensa, vaikka itse sanonkin.
Huomenna alkaakin sitten Venemessut. Mä olen koko viikonlopun Lumishoren osastolla ja jatkan siellä myös seuravaana viikonloppuna. Tulkaahan moikkailemaan jos satutte paikalle! 🙂
Ainiin ja ps! Mun instagramissa @jannihussi on ig-storyssa matskua ja videoita meidän tämän päivän treenistä.
Kuulemisiin!
 
Treenin jälkeen olo oli ku timmillä mimmillä!

Kommentit (3)

  1. Anni
    klo 19:30

    Heippa, millaisia painoja kannattaisi tuossa treeneissä käyttää?

    1. jannihussi Kirjoittaja
      klo 18:17

      Mä en tietenkään voi sanoa mitään painoja mitä kenenkin pitäisi käyttää koska ne on niin henkilökohtaisia. 🙂 Kokeilemalla löytää itselleen ne sopivat!

  2. miu
    klo 15:26

    Onko tämä treeni juurikin timmeyttä antava eikä niinkään lihasten kasvatukseen?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.