Nopea ja tehokas koko kropan kotitreeni

Kaupallinen yhteistyö: Tunturi Fitness.
Kotona treenaaminen sopii monille meillle useastakin syystä. Tuntuu että nykyään ihmisillä ei kiireisen arjen keskellä aina ole aikaa lähteä salille tai kotoa löytyy esimerkiksi pieniä taaperoita, jotka rajoittavat salilla käyntiä. Ja tokihan kotona treenaaminen on kivaakin, ei siihen aina tarvitse syytä, että treenaa kotona! 😀
Tunturin fitness valikoimasta löytyy paljon eri kokoisia ja painoisia käsipainoja. Käsipainot ovat myös ihanan herkullisen värisiä. Kyllä meinaan kelpaa näitä käsipainoja heilutella!
Tässä 6:n liikkeen tehokas kokovartalon kuntopiiri, johon aikaa menee alle 40 minuuttia!
Lankku + soutu vuorokäsin 45s.
Staattinen kylkilankku + käden vienti alas ja ylös 45s./puoli
Kick-back ojentajalle 45s./käsi
Askelkyykky vuorojaloin + vipunosto eteen 45s.
Sumo kyykky + pystyppunnerrus 45s.
Maastaveto yhdellä jalalla 45s./jalka
Toista liikkeet peräkkäin ja pidä sen jälkeen 1min tauko. Toista tämän jälkeen uudelleen. Tee kolmas ja neljäs kierros samoin, mutta pidennä sarja aikaa 1 minuuttiin. Jokaisen sarjan välissä palautus on 1min.
Ks. Liikkeet alta.
 
 

Lankku + soutu

 
Lankku + soutu

 
Kylkilankku + käden vienti ylös ja alas

 
Kylkilankku + käden vienti ylös ja alas

 
Kick-back

 
Kick-back

 
Askelkyykky + vipunosto eteen

 
Askelkyykky + vipunosto eteen

 
Sumokyykky + pystypunnerrus

 
Sumokyykky + pystypunnerrus

 
Yhden jalan maastaveto

 
Yhden jalan maastaveto