Polttava alle 30min vatsa-pakara treeni kotona

Tämän viikon postaukset ovat noudattaneet aika pitkälti nyt treenilinjaa, joten mennään vielä toinen perään 😀 Keskiviikkona jumpattiin Aamu-tv:llä kehonpainolla ja ohjelmassa keskityttiin nimenomaan vatsaan ja pakaraan. Alla ohjeet tehokkaaseen alle 30min kestävään vatsa-pakara treeniin, johon et tarvitse muuta kuin sekuntikellon!
Koko treenin ja liikkeet pääset katsomaan täältä.
Ensimmäinen kierros 30s/liike

  1. Kylkilankku dippauksella
  2. Lankku + sivukippaus
  3. Lantionnosto
  4. Polvi-Polvi-Kyykky
  5. Kyykky + päkijöille meno
  6. Vuorikiipeilijä eteen
  7. Kävely kyynärvarsille lankusta

 
1min palautus
 
Toinen kierros 45s/liike

  1. Kylkilankku dippauksella
  2. Lankku + sivukippaus
  3. Lantionnosto
  4. Polvi-Polvi-Kyykky
  5. Kyykky + päkijöille meno
  6. Vuorikiipeilijä ristiin
  7. Kävely kyynärvarsille lankusta

 
1min palautus
 
Kolmas kierros 1min/liike

  1. Kylkilankku dippauksella
  2. Lankku + sivukippaus
  3. Lantionnosto
  4. Polvi-Polvi-Kyykky
  5. Kyykky + päkijöille meno
  6. Vuorikiipeilijä sivulle
  7. Kävely kyynärvarsille lankusta

 
Ohjeet: Tee kaikki liikkeet putkeen kierroksessa määrätyn ajan verran. Pidä sen jälkeen minuutin palautus ja jatka toiselle kierrokselle. Toista sama kolmannen sarjan kanssa.
 

 
Aurinkoista ja menevää perjantai-iltaa kaikille! <3

Kommentit (4)

  1. Kaisa
    klo 19:55

    Miten tuo kohdan 7 kävely tehdään? 😀 nyt ei ajatus ilmeisesti liiku tarpeeksi nopeasti.

  2. Ninna
    klo 18:50

    Loistavaa kiitos! Olet upea persoona suuri idolini. Pidän kuvaasi seinällä motivaationa, tuo kroppa ja yleinen innostuksesi liikuntaan, salliva suhtautuminen ruokaan ja armollisuus inspiroi. Hyvä juttu sportissa.

  3. Minttu
    klo 18:21

    Huh kiitos Janni tästä treenistä! Oli kyllä rankka mutta ah niin ihana 😀 oon yleensä tehnyt aina niin että ekalla kierroksella minuutti per liike, tokalla 45s. Jne. Joten tää oli kyllä hyvää vaihtelua ja tuntu jotenkin rankemmalta heti! Ja en oo varmaan koskaan ollut yhtä hiessä kun tän jälkeen 😀

  4. Sara
    klo 16:59

    Tosi hyvä ja monipuolinenkin kotitreeni! Tällä kunnolla ei vielä pysty puskemaan kokontreeniä mutta ehkä pikkuhiljaa syksyn edetessä!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.