Oletko kokeillut tällaista treeniä juoksumatolla?

Kaupallinen yhteistyö: Tunturi
Juoksumatolla juokseminen saattaa joskus olla tylsää ja puuduttavaa. Siksi juoksumattotreeniäkin on kiva vaihdella! Tässä vähän erilainen treeni, joka saa sykkeen ylös ja reidet liekkeihin!
Lämmittely

  • reipasta kävelyä 5min
  • hölkkä 5min

Treeni

  • Sprintti 80% maksimista 1min
  • Askelkyykkykävely (laske vauhtia niin että pystyt tekemään askelkyykyt turvallisesti! Kaltevuuskulmaa voi nostaa) 2min
  • Sivuttain askelkyykkykävely 1,5min/puoli
  • Takaperin kävely (NOSTA KULMAA! Vauhti suht hidas.) 2min (tuntuma etureisissä)
  • Sprintti 100% maksimista 1min
  • Palautus 1min






Ohjeet: Tee kaikki kohdat putkeen ja toista 3-5 kierrosta oman kunnon mukaan. HUOM! Pidä juoksumaton kaltevuuskulma aina vähintään 2%. Tee loppuverryttelyksi 5-10min kävelyä/hölkkäilyä.