Mikä on Tone Up With Janni?

Kaupallinen yhteistyö: Tone Up With Janni

Olen saanut paljon kyselyitä tarkemmista spekseistä liittyen tulevaan Tone Up With Janni -valmennukseen, niinpä päätin kirjoittaa siitä oman blogitekstin. Olin pitkään sitä mieltä, etten välttämättä lähtisi enää nettivalmennus-hommiin mukaan (muutamia valmennuksia tilauksesta eri tahoille tehneenä), kunnes kuitenkin muutin mieleni. Aloin jotenkin pohtimaan omia arvojani ja ajatuksiani, mitä tulee treenaamiseen ja hyvinvointiin. Päätin, että kyllä mä vielä annan tälle mahdollisuuden.
Valmennusten tekeminen vie todella paljon aikaa ja vaatii paneutumista. Tai ainakin mä haluan, että omissa valmennuksissani on kaikki just eikä melkein. Siinä tulee myös tietty eettinen kysymys, sillä kun kyseessä on ihmisten terveys ja hyvinvointi, en halua että asiat on tehty vähän sinnepäin.
Tone Up With Janni -valmennus on koostettu niin, että punttisalitreenejä tulee 3 kertaa viikossa, jonka lisäksi tehdään aerobista 1-2 kertaa viikossa. Treenejä on viikon aikana siis 4-5 kertaa. Treenit eivät ole päiväsidonnaisia, vaan niitä voi sovittaa omaan päivä- ja viikkorytmiinsä sopivaksi parhaaksi katsomallaan tavalla. Valmennus kestää 8 viikkoa ja treenit sekä tekniikat vaihtuvat puolessa välissä ohjelmaa täysin erilaisiksi.
Ruokaohjelmissa on valittavissa 3 eri vaihtoehtoa, joissa kaikissa on mahdollista valita itselleen sopivampi kalorivaihtoehto mm. oman painon ja aktiivisuuden mukaan. Ruokaohjelma vaihtoehdot ovat 1. tavallinen 2. maidoton ja gluteeniton 3. vegaaninen. Ruoissa on useita vaihtoehtoja niin raaka-aineiden kuin ihan annostenkin suhteen. Jotta ohjelman noudattaminen ja siinä pysyminen olisi mahdollisimman mielekästä, haluan että vaihtoehtoja on runsaasti. Joka päivä ei siis tarvitse syödä kanaa ja parsakaalia, jossei siltä tunnu. 🙂

Ohjelma on suunnattu naisille, jotka kaipaavat vaihtelua treeneihin ja haluavat kiinteytyä ilman kituuttamista pikkukaloreilla. Tämä valmennus tukee terveellistä elämäntapaa ja ohjaa kohti pysyvää elämäntaparemonttia. Totta kai jokainen meistä on yksilö ja jokaisella toimii erilaiset jutut, mutta sitä varten sitten kaikki ohjelman ostaneet saavat tunnukset sivustolle, jossa pääsee esittämään mieltä askarruttavia kysymyksiä ja jossa valmentajat ovat niihin vastaamassa. Ohjelma sisältää myös laajan liikenpankin, josta pääsee katsomaan liikkeiden oikeanlaiset suoritustekniikat.
Olen itse kokeillut niin monia ja taas monia erilaisia dieettejä erilaisilla kaloreilla ja makroilla, että oksat pois. On kuitenkin olemassa yksi asia, mikä yhdistää kaikkia näitä dieettejä, joita olen kokeillut. Kaikki ne, joissa olen koittanut vetää kalorit liian alas, tai hiilarit ihan minimiin, ovat epäonnistuneet. Olo on ollut väsynyt, itsensä on joutunut pakottamaan treeneihin ja skarppaamaan ihan ylipaljon, ja liian pienet kalorit ovat aiheuttaneet joskus iltaisin ohjelmasta lipsumista sekä ”ahmimista”. Ahmiminen ei välttämättä tarkoita sitä, että olisin vetänyt jätskiä ja karkkia kaksin käsin, vaan saatan mättää ruokaa huomattavasti enemmän kuin mitä ohjelmassa on ja mitä minun oikeastaan edes tarvitsisi. Silloin taas, kun ruokaa on tullut tasaisesti läpi päivän ja olen syönyt myös niitä hirmuisen pelottavia hiilareita, on ohjelmassa pysyminen ollut helppoa ja olen saanut tuloksia. Olen kuitenkin sitä mieltä, että ruokavalion ja treenien tulee kulkea muun elämän ehdoilla, eikä päin vastoin. Ruoan ja treenien pitäisi nimenomaan olla sellaisia, että niistä saa lisäpuhtia ja virtaa arkeen, eikä ne vetäisi oloa ihan veltoksi ja kaikkensa antaneeksi.

Tone Up With Janni valmennus on nyt myynnissä seuraavat kolme päivää alennettuun joulun-spesiaali-hintaan 59€ (norm. 75€). Valmennus on kiva lahjaidea vaikka jouluksi, jossei aina halua antaa tavaraa kerääntymään nurkkiin. Valmennuksen pääset korjaamaan talteen täältä. 
Ihanaa ja rentouttavaa sunnuntaita <3
Instagram
Facebook
Youtube
Snapchat: @jannihussi
 

Kommentit (18)

  1. Johanna
    klo 21:05

    Moi!
    Valmennuksessa on siis valittavana painon mukaan, joko alle tai yli 60kg.
    Miksi juuri 60kg? Voiko valmennukseen osallistua, jos tuota elopainoa on kertynyt lähemmäs kolminumeroista lukua…?

    1. jannihussi Kirjoittaja
      klo 10:23

      Moikka! Valmennukseen voi osallistua painosta huolimatta. Kalorimäärät vaihtuvat noissa kahdessa ohjelmassa. Mukavaa joulun odotusta! 🙂

  2. Johanna
    klo 15:04

    Moi!
    Mietin tuon ohjelman ostamista maidottomalla ja gluteenittomalla ruokavaliolla.
    Mulle ei myöskään käy mitkään palkokasvit, joten onko ruokavaliossa esim paljon soijatuotteita? 🙂

    1. jannihussi Kirjoittaja
      klo 10:22

      Moikka! 🙂 Ohjelmassa saa itse valita mitä kasviksia käyttää, joten palkokasvit eivät tule ongelmaksi. Myöskään soijatuotteita ei ole pakko käyttää, vaan niille löytyy vaihtoehdot. 🙂

      1. Johanna
        klo 14:57

        Kiitos vastauksesta!
        Ohjelma menee ostoskoriin 🙂

  3. Maarit
    klo 19:53

    Milloin valmennus alkaa? Vai voiko sen aloittaa koska tahansa?

    1. jannihussi Kirjoittaja
      klo 09:13

      Valmennuksen voi aloittaa koska vain itselleen parhaiten sopii! 🙂

  4. Helmi
    klo 18:26

    Moi!
    Urheilen säännöllisesti ja tiedustelisin sellaista, että voisiko valmennus sopia myös tilanteeseen, jossa haluisi lisää erilaista treeniä ja treenivinkkejä, muttei niin ruokavalio-asioita kun se on ammattilaisen kanssa katsottu kondikseen? 🙂
    Toki tietenkin voisin poimia sieltä myös neuvoja!
    Pakko myös sanoa, että oot todella inspiroiva ja vaikutat olevan huippu tyyppi, jolla on sydän paikallaan. Jatka samaa rataa ja ihanaa joulunaikaa!! 🙂

    1. jannihussi Kirjoittaja
      klo 16:56

      Moikka! Kiitos viestistä! Ehdottomasti sopii myös siinä tapauksessa, mikäli haluat pelkkiä vinkkejä ja uusia ideoita treeniin! Mutta ruokavalio sinulla on jo personoitu, joten sen suhteen kyllä tässä tapauksessa maksaisit kyllä ”turhasta”, vaikka varmasti sieltäkin jotain hyviä ja erilaisia vinkkejä tulee. Multa on jossain vaiheessa tulossa erikseen myyntiin pelkkiä treeniohjelmia, mutta niitä joutuu kyllä odottelemaan vielä jonkun aikaa (luultavasti keväällä). Mutta jos sinne saakka jaksaa odottaa, niin sitten se varmasti olisi kaikista paras vaihtoehto sinun tapauksessasi 🙂
      Kiitos kauniista sanoista ja mukavaa joulun aikaa myös sinulle <3

  5. Jonna
    klo 20:28

    Hei!
    Sopiiko ohjelma melko aloittelevalle treenaajalle? En ole hetkeen käynyt kuntosalilla, mutta kiinnostaisi todella aloittaa taas, mahdollisesti tän ohjelman avulla:)

    1. jannihussi Kirjoittaja
      klo 11:26

      Moikka! Sopii hyvin myös pitkästä aikaa treenejä aloitteleville! Tämä on nimenomaan basic ohjelma, eli ei vaadi pitkää salikokemusta alle 🙂

  6. Erja
    klo 18:52

    Moikka! Sellaista mietin että onko ohjelman treenit pakko tehdä nimenomaan salilla vai voiko niitä muokata jotenkin vastaaviksi kotitreeneiksi eri välineillä tehtäväksi? Sulla on aina niin tehokkaan näköisiä kotitreenejä ollut esillä että olisi kiva päästä niitä kokeilemaan, lisäksi oma elämäntilanne on sellainen etten välttämättä kerkeä salille kolmea kertaa viikossa, ja tehokkaisiin kotijumppiin ois paremminkin aikaa. Haluaisin nyt kuitenkin päästä taas aktiivisemman elämän rytmiin kiinni kun koko syksy on mennyt enemmän tai vähemmän liikkumatta.

    1. jannihussi Kirjoittaja
      klo 15:48

      Moikka! Tämä ohjelma valitettavasti on pelkästään salille.. 🙁 Myöhemmin on kyllä tulossa treeniohjelma, jotka sopivat kotitekoisiksi! 🙂 Mahtavaa tulevaa vuotta ja tsemppiä treeneihin!

  7. Sanna
    klo 10:10

    Moi!
    Onko treeni salilaitteilla vai onko mukana esimerkiksi vain irtopainoja?

    1. jannihussi Kirjoittaja
      klo 19:09

      Sekä että! 🙂

  8. Elisa
    klo 15:09

    Moikka.
    Mulla on pescovegaaninen ruokavalio eli syön siis kalaa, munia, maitotuotteita, äyriäisiä yms. Mutta en punaista lihaa ollenkaan niin kannattaisiko ottaa se normaali ruokavalio vai vegaani. Kummasta olis helpompi kehitellä omaan ruokavalioon sopiva…?

    1. jannihussi Kirjoittaja
      klo 20:02

      Moikka! Valitsisin siinä tapauksessa tavallisen ruokavalion vegaanin sijaan. 🙂

  9. Emmi
    klo 09:22

    Hei, ostin viikko sitten ohjelmasi ja aloitin eilen toteutuksen. Pohdin nyt, että ostinkohan kuitenkin väärän kokonaisuuden. Painan 61kg (166 cm) ja tavoitteenani on pudottaa rasvaa 4kg (tuon verran päässyt keertymään kuluneen puolen vuoden aikana). Kun lueskelin pakettia läpi niin minusta alkoi tuntumaan että tuo ohjelman kalorimäärä on aika korkea. Liikun ”normaalista” ennen tätä valmennusta 2-4 krt viikko (lähinnä salitreeniä). ja syön about saman verran kaloreta – hieman vähemmän proteiinia, muuten aika samoissa. Pitäisikö minun kuitenkin noudattaa alemman painoluokan ruokavaliota, jotta saavutan tavoitteeni? Aiemmissa valmennuksissa mitä olen käynyt (mm fitverstas) hh ja kalorimäärät ovat olleet hieman alhaisemmat (1800-2000kcal) ja niillä olen saavuttanut hyviä tuloksia 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.