4:n liikkeen nopea ja tehokas peppujumppa, jonka voit tehdä missä vain!


Kaupallinen yhteistyö: Tunturi Fitness
Mun työhöni kuuluu isona osana matkustaminen. Välillä mennään ympäri maapalloa, joskus kierretään rakasta Suomea. Aina ei siis ole mahdollista päästä salille jumppailemaan, joten olen tottunut ottamaan jonkin sortin kuminauhat mukaan matkaan. Joskus kannan mukana pitkiä nauhoja, joskus mini-kuminauhoja ja joskus molempia. Tässä treeni, jolla saa pakarat liekkeihin minikuminauhalla, olitpa sitten kotona, salilla tai reissun päällä! Treeni kohdistuu erityisesti pakaroille, mutta myös vatsa saa oman osansa useassa liikkeessä! 😉

  • LIIKE 1: 10 askelta sivulle ja takaisin (yhteensä 20)
  • LIIKE 2: Lankussa jalkojen steppaus vuoropuolin sivuille ja yhteen, 10/puoli
  • LIIKE 3: Kylkiasennossa jalan nosto ylös 15/puoli, yksi puoli kerrallaan
  • LIIKE 4: Jalkojen avaus kyynärnojassa x15

Ohjeet: Tee kaikki liikkeet yhteensoittoon. Pidä tämän jälkeen 1min tauko ja toista sen jälkeen 5 kierrosta.

LIIKE 1

LIIKE 1

LIIKE 2

LIIKE 2

LIIKE 2

LIIKE 3

 
LIIKE 3

LIIKE 3

LIIKE 4

LIIKE 4

LIIKE 4

LIIKE4

Ps. Blogini sai kunnian olla ehdolla Inspiration Blog Awardseissa ehdolla vuoden energisimpänä blogina! Mikäli olet tykännyt raapustuksistani, arvostaisin todella suuresti, että käyt nakkaamassa äänesi meikäläisen blogille! 🙂 Pidetään homma siis vastaisuudessakin sporttisen menevänä! 😀 Äänestämään pääset TÄSTÄ. 
P.P.S. Tänään mennään taas Selviytyjissä Nelosella klo 20:30! Luvassa aikamoinen game changeri! 😉