Vauhdikas ja monipuolinen treeni koko kropalle!

Kaupallinen yhteistyö: Tunturi Fitness

Reissun päällä ollaanpi taas (tällä kertaa Prahassa) ja kuten tapoihin kuuluu, niin Tunturin treenikuminauhat kulkevat aina mukana. Sitä kun ei koskaan voi olla täysin varma, minkälaiset treenimahdollisuudet missäkin paikassa on ja toisinaan hotellien sivuilla nähtävät kuvat esimerkiksi heidän ”Fitness Centereistä” ei tosiaan vastaa todellisuutta.
Tykkään treenata monipuolisesti ja tarjota kropalle mahdollisimman paljon erilaisia ärsykkeitä. Todella harvoin tätä nykyään enää teenkään kahta täysin identtistä treeniä, vaan vaihtelen liikkeitä ja toteutustapoja oikeastaan hetken mielijohteesta. Tässä minun tämän aamuinen treenini, jossa ei kauaa nokka tuhissut, mutta hiki lensi!
Alkulämmittely juoksumatolla 10min
Sprintti juoksumatolla 1min 75% omasta maksimista
Vatsat soutulaitteessa (tässä voi käyttää myös TRXää tai jumppapalloa jalkojen alla) x15
Vastakkaisen käden ja jalan ojennus kuminauhalla x10/puoli (yksi puoli kerrallaan)
Sivukyykky käden ojennuksella x10/puoli (yksi puoli kerrallaan)
Punnerrus käsipainojen päältä + kulmasoutu vuorokäsin x12 (punnerrus, soutu, soutu, punnerrus)


Sprintti juoksumatolla 45sek 80% omasta maksimista
Vatsat soutulaitteessa (tässä voi käyttää myös TRXää tai jumppapalloa jalkojen alla) x15
Vastakkaisen käden ja jalan ojennus kuminauhalla x10/puoli
Sivukyykky käden ojennuksella x10/puoli
Punnerrus käsipainojen päältä + kulmasoutu vuorokäsin x12


Sprintti juoksumatolla 30sek 100% omasta maksimista
Vatsat soutulaitteessa (tässä voi käyttää myös TRXää tai jumppapalloa jalkojen alla) x15
Vastakkaisen käden ja jalan ojennus kuminauhalla x10/puoli
Sivukyykky käden ojennuksella x10/puoli
Punnerrus käsipainojen päältä + kulmasoutu vuorokäsin x12


Näiden  jälkeen vielä kaksi kierrosta täydellä vauhdilla ja 30sekunnin sprintillä. Yhteensä siis 5 kierrosta, joista 3 on sprintattu omalla maksimilla. Itsen en pitänyt sarjojen välillä juurikaan taukoa, vain sen verran että hörppäsin hitusen vettä ja jatkoin. Tarvittaessa sarjojen väleissä voi pitää 30-60sek palautuksen.



Tormakkaa tiistaita ja heinäkuun viimeistä päivää kaikille! 🙂

Kommentit (4)

  1. Alexis
    klo 19:11

    Great workout inspiration! Saved to my pinterest exercise board!

  2. Janne Kemppainen
    klo 03:42

    Saat paljon,pisteitä multa siitä että harjoittelet,aina kunnolla,etkä ole niitä,jotka salilla,enimmäkseen juttelevat,seisoskelevat paikallaan,istuvat vain laitteissa,tekemättä juuri mitään.

  3. Suski
    klo 12:23

    Hei!
    Hyvä treeni, kiitos. Kivannäköinen toppi, mikä merkki se mahtaa olla?

    1. jannihussi Kirjoittaja
      klo 18:47

      Moikka! Ja kiva että tykkäsit. 🙂 Se on Lulu Lemon merkkinen.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.