Hard core!!

Kaupallinen yhteistyö: Tunturi Fitness

Tällä kertaa omistetaan kokonainen postaus kaiken keskiölle, omalle navalle! Nyt toisin sanoen pureudutaan tiukkaan coreen. Kun korsetti on kunnossa, säästyy monelta vaivalta ja kolotukselta. Vahva core kun auttaa niin ihan arkisissa askareissa kuin myöskin monissa lihaskuntoharjoitteissakin salin puolella. Jos keskivartalon lihakset esim. Pettää raskaita kuormia sisältävissä liikkeissä (esim. Kyykky) voi seurauksena olla pahempikin loukkaantuminen.
Tähän treeniin tarvitset apuvälineiksi kahvakuulan.

  1. Työntö ylös kahvakuulalla yksi puoli kerrallaan 10/puoli x3 
  2. Vuorikiipeilijä sivulle 15/puoli x3
  3. Istumaannousu, kahvakuula pääntakaa + vienti ylös liikkeen loppuvaiheessa 15×3
  4. Lankusta kyynärvarsille laskeutuminen ja takaisin ylös 10×3
  5. Vinokierrot kahvakuulalla 15/puoli x3
  6. Lantionnosto 15×3

Työntö ylös kahvakuulalla yksi puoli kerrallaan

Työntö ylös kahvakuulalla yksi puoli kerrallaan

Vuorikiipeilijä sivulle

Vuorikiipeilijä sivulle

Vuorikiipeilijä sivulle

Istumaannousu, kahvakuula pääntakaa + vienti ylös liikkeen loppuvaiheessa

Istumaannousu, kahvakuula pääntakaa + vienti ylös liikkeen loppuvaiheessa

Lankusta kyynärvarsille laskeutuminen ja takaisin ylös

Lankusta kyynärvarsille laskeutuminen ja takaisin ylös

Lankusta kyynärvarsille laskeutuminen ja takaisin ylös

Lankusta kyynärvarsille laskeutuminen ja takaisin ylös

Vinokierrot kahvakuulalla

Vinokierrot kahvakuulalla

Vinokierrot kahvakuulalla

Lantionnosto

Lantionnosto

Ohjeet: Voit tehdä liikkeet halutessasi kaikki putkeen ilman palautuksia tai vastaavasti tehdä sarja kerrallaan oman fiiliksen ja kunnon mukaan. Itse tykkään tehdä kuntopiirimäisiä harjoituksia, joten tämä treeni vedettiin niin että palautukset oli vasta lopussa. Jos teet kaikki liikkeet putkeen pidä kierrosten välillä n. 2min palautus. Jos teet sarja kerrallaan palautusaika on hyvä pitää pienempänä, n. 45-60sec.
HC:tä viikonloppua kaikille!! 😉