Core kuntoon treeni!

Olen saanut paljon toiveita ja kysymyksiä treeneistäni ja miten pidän itseni fitissä. Mahtavaa päästä vihdoin jakamaan treenivinkkejä ja miten PT Jari Sorsa treenauttaa mua. 😉

Core kuntoon kesän jälkeen! Tämä on nopea ja tehokas keskivartalotreeni, joka on helppo toteuttaa esimerkiksi salilla. Tarvitset vain BOSU-pallon ja jumppapallon.

Voit tehdä 30-60 sekunttia per liike ja 2-3 kierrosta.

 

1. Liike: BOSU-pallolla vatsarutistus kädet suorana pään päällä.

Alkuasento
Loppuasento

2. Liike. BOSU-pallolla vatsarutistus polvennosto kohti rintaan.

Alkuasento
Loppuasento

3. Liike. BOSU-pallolla Etunojapunnerrus tai vaihtoehtoisesti pelkkä staattinen pito (lankku).

Alkuasento
Loppuasento

1. Liike. FITBALL-pallolla jalan nostot

Alkuasento
Loppuasento

2. Liike. FITBALL-pallolla lantion kierto

Alkuasento
Loppuasento

3. Liike FITBALL-pallolla etunoja askellus tai vaihtoehtoisesti pelkkä staattinen pito (lankku).

Alkuasento

 

Loppuasento

Tulossa myöhemmin meidän bootcamp treenit!

Urheiluliivit Under Armour

Treenitrikoot Nelly

Kengät Nike